„Atgimimas“ apie rinkimų komunikaciją

080829, AtgimimasPraėjusią savaitę Džina Donauskaitė kalbino mane ir Dainių Radzevičių apie politinių partijų komunikaciją artėjančių rinkimų į Seimą fone – penktadienį pasirodžiusiame savaitraščio „Atgimimas“ 30 (998) numeryje galite paskaityti visą straipsnį „Agitacija prasidėjo: kačių kniaukimas maišuose 2008“ (internete tik straipsnio anotacija).

Nors Giedriui (iš TS) jau atsakiau tiesiogiai, tačiau, matyt, reikia visiems plačiau paaiškinti, kodėl manau, jog Tėvynės Sąjungos komunikacija yra neetiška. Turiu mintyse epizodą, kai TS aktyviai pasireklamavo iki reklamos uždraudimo įsigaliojimo TV eteryje – suprantu, jog niekas nežadėjo, jog tai nebus daroma, tačiau pats modelis aiškus ir neskanus..

Bendrai pagrindinė mano mintis ir vertinimas – praktiškai nematau partijų, kurių komunikacija būtų paremta vertybėmis (programinių nuostatų komunikavimo ir dalykinės diskusijos praktiškai nėra). Visi stengiasi daryti šou, kurio metu atvirai meluoja arba itin aktyviai stengiasi pūsti savo nuopelnus.

Pasidalinkite socialiniuose tinkluose

4 thoughts to “„Atgimimas“ apie rinkimų komunikaciją”

  1. “Bendrai pagrindinė mano mintis ir vertinimas – praktiškai nematau partijų, kurių komunikacija būtų paremta vertybėmis (programinių nuostatų komunikavimo ir dalykinės diskusijos praktiškai nėra)”
    Liūdna tiesa. Pastaruoju metu apima jausmas, jog partijos sąmoningai stengiasi atsikratyti visų ideologinių pančių, tuo pačiu atsikratant ir atsakomybės prieš rinkėjus ir įtvirtinant galimybę elgtis bet kaip. Jau dabar aišku tik viena, jog koalicija po rinkimų gali būti visiškai BET KOKIA, juk labai paprasta susitarti, kai viską lemia ne ideologiniai, o pragmatiniai interesai. Bet šiuo atveju ką galime kalbėti apie politinę konkurenciją Lietuvoje? Kuo remiantis konkuruojama? Kokios gali būti rinkėjo preferencijos jei iš esmės sunku rasti bent kelis skirtumus tarp skirtingų politinių jėgų?
    Kalbant apie apie konservatorius,tai pagrindinių draudimo iniciatorių pasireklamavimas, o poto jau kubiliaus laidomi juokeliai, jog tokiu budu jie bandė įtikini, jog politinę reklamą reikia uždrausti išties atrodo neskaniai.. Beto dar man užkliuvo ir maikučių dovanojimas už kubiliaus aplenkimą internete, ar šiuo atveju negalėtumėm įžvelgti pažeidimo?

  2. na, jau, dalykinės diskusijos praktiškai nėra.. Kubilius siūlo visoms partijoms viešus debatus, kurių metų chebrytė ir kalsis savo programinėmis nuostatomis, ir bus programinių nuostatų komunikavimas (net dvigubas – per vienerius debatus).

Leave a Reply

Your email address will not be published.