XXI a. kasdienybės dienoraštis

RsV virsta žiniasklaidos planavimo verslu

Turiu subjektyvią nuomonę apie „Publicum“, tačiau tai netrukdo konstatuoti fakto – jau senokai prognozavau, jog tebesitęsiant valstybės įstaigų norui pirkti daug plotų ir eterio žiniasklaidoje, ryšių su visuomene rinka visiškai degraduos ir taps ir savo šešėliu – pagrindinę veiklos (ir pajamų) dalį sudarys žiniasklaidos plotų pirkimai ir šiek tiek kūrybinių pastangų tų plotų užpildymui.

Vieno iš lyderių – „Publicum“ – žingsnis, kai perimamas vienos iš stambesnių žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ vadovas Jaunius Jakaitis, tai tik patvirtina.

Tebūnie tai mano prognoze, jog ryšiai su visuomene Lietuvoje tuoj pradės išleidinėti paskutinį kvapą. Tegyvuoja naujo kalibro žiniasklaidos planavimo agentūros!

2 Comments

  1. juokinga

    nedramatizuok taip

  2. Mindauqas

    Visiškai pritariu, nes ta tendencija pastaruosius pora metų vis stiprėja. O antroji RsV agentūro veiklos kryptis – smulkių seminarų/kavos pagėrimų valstybinėms instutucijoms (pvz. ŽŪM) organizavimas. Ryšių su viuomene beveik jau nebelikę…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *