Apie žiniasklaidą be reklamos pajamų

Kartais save sugaunu bemąstantį, jog štai štai sunkmetis atėjo ir gal kaip nors praeis. Tada kartais užkrenta tokios paprastos, tačiau esmines pamatų slinktis rodančios tiesos – šį kartą tai kolegos iš „Common sense“ tinklaraščio pastebėjimas, jog pirmadienį, t.y. vasario 9 dieną, dienraštyje „Verslo žinios“ nėra nei vienos reklamos.

Atrodytų, ar gali būti geresnis lakmuso popierėlis Lietuvos verslo būklei įvertinti? Miręs verslas? Verslas, kuris nemato galimybių didinti apsukas? Kai stabdį spaudžia absoliučiai visi?

Bijau, jog pesimistė Monika Garbačiauskaitė, kritikuodama optimistą Dainių Radzevičių yra absoliučiai teisi. Jeigu net ekonominio gerbūvio laikais Lietuvos žiniasklaida tesugebėjo sukurti 3-5 rimtesnius žiniasklaidos produktus, tai sunkmečio sąlygomis, kai reklama dingsta kaip garbingos žiniasklaidos pajamų kategorija, kalbėti apie žiniasklaidos kokybę bus utopiška…

Ne taip seniai Daiva Lialytė straipsnyje „Verslo žiniose“ (via dansu.lt) aiškino, kas per blogis yra reklamos straipsniai. Bijau, kad ateinančius pora metų pamatysim ne tik tai – bijau net prognozuoti, kas atsitiks, jeigu bado dietą kenčianti žiniasklaida pradėtų ieškoti kaltų? O kuo turėsime pavirsti mes, verčiantys vienų specialistų mintis kitos rūšies specialistams ar masėms?

Pasidalinkite socialiniuose tinkluose

5 thoughts to “Apie žiniasklaidą be reklamos pajamų”

  1. Tai, kad laikraščiams trūksta reklamos buvo galima pastebėti per žiemos švenčių laiką. Būtų įdomu, jeigu kas palygintų, kiek ploto buvo nupirkta prieš šventes 2007 ir 2008…

  2. Taip, tai kas vyksta turėtų atsijoti daug nepaklausių produktų, nebūtinai spaudos. Išliks tik stipriausi, o t.y. – geriausi.

  3. Teisingi pastebėjimai. Liūdesys. Kiek pastangų ir pinigų buvo įdėta kovojant už skaidrumą, prieš vokelius, mokesčių slėpimą ir pan. Bankai jau šneka, kad atsiskaitymai tarp įmonių per bankus krenta. Atsiskaitoma grynais. Kodėl? Visiems aišku. Pirmyn į praeitį.

  4. o taigi isnyks ta popierine ziniasklaida kaip dumas. Issilaikyti tokiomis salygomis kai kertama per tris “kojas”: reklamos nebuvimas, padidintas PVM ir padidinti autoriniai – praktiskai neimanoma. Prognozuoju, kad issilaikys dar pusmeti, kai kas metus-dvejus. paskui beliks sedeti internete. turbut – deja

Leave a Reply

Your email address will not be published.