XXI a. kasdienybės dienoraštis

„Lietuvos pašto“ ir interneto prekybos nuodėmės

Lygiai penktadienį, t.y. sausio 4 dieną gavau paprastu paštu (t.y. ačiū mūsų visų turtui – t.y. neprivatizuotam „Lietuvos paštui“) krūvą smagių naujienų:

  • vieną pranešimą apie JAV „Victoria’s Secret“ interneto parduotuvėje dar lapkritį pirktą ir atsiųstą (pagal pašto spaudą – dar gruodžio 19 dieną) Kalėdinę dovaną;
  • du pranešimus (nedatuotus) apie Kalėdinę dovaną, užsakytą dar gruodžio 1 dieną „HobbyHall“ lietuviškame interneto parduotuvėje-kataloge;
  • keletą Kalėdinių sveikinimų, kurie išsiųsti gerokai prieš Kalėdas – ankstyviausias dar gruodžio 13 dieną…
  • pora tarptautinių prenumeruojamų žurnalų (jų tiksli pristatymo data kiekvieną kartą truputį skiriasi, tai tikslų vėlavimą nustatyti sunkoka).

Kas kaltas?

Dėl Kalėdinių sveikinimų vėlavimo, manau, dar pusė velnio – įprasta, kad sveikinimai, siunčiami po gruodžio 10 dienos labai retai pristatomi iki Naujųjų Metų. Tačiau kaip vertinti kitas siuntas?

JAV „Victoria’s Secret“ parduotuvė dar užsakymo metu (t.y. lapkritį) įspėjo, jog konkretų produktą pristatys vėliau, tačiau tikrai iki Kalėdų (ką, akivaizdu, ir išpildė, nes paštas siuntą gavo ir užregistravo). Kitos pirkinio dalys atvažiavo apytiksliai po savaitės ir UPS’as jas pristatė tiesiai į namus (muitai, išmuitinimo paslaugų kaina – atskiro įrašo tema). Keista, kad antroji siunta irgi buvo UPS’o pakuotėje, tačiau ją pristatinėjo jau „Lietuvos paštas“…

Tuo tarpu „HobbyHall“ bendravimas su klientais itin lakoniškas:

Gerbiamas kliente,
dekojame, kad perkate ”Hobby Hall”. Jei kilo klausimu ar neaiskumu, skambinkite nemokamu telefonu 8 800 22 555 arba mobiliuoju telefonu 8 5 210 2555 (pagal Jusu operatoriaus nustatyta tarifa). Musu klientu aptarnavimo skyrius dirba pirmadieniais-penktadieniais 9-18, sestadieniais 9-15.

klientai@hobbyhall.lt
http://www.hobbyhall.lt

Tokį (matyt, automatinį) atsakymą gavau gruodžio 1 dieną užsisakęs Kalėdinę dovaną. Kai ją jau praktiškai pamiršau, sausio 4 dieną sulaukiu naujienų! Spėkit… kokį atsakymą nusiunčiau katalogo klientų aptarnavimo skyriui?

2 Comments

  1. Chionsas

    hehe =)
    Atskiro įrašo apie muitus ir tarpininkų paslaugas tikrai reikėtų.
    Kalėdoms sau pasidovanojau Sony Reader PRS-505. Pirkau per ebay iš Amerikos. Su shippingu viskas kainavo nepilnai 1100Lt, bet muitinei ir jų tarpininkams teko palikti dar 400Lt. Nežinau už ką =)
    Ar čia visiems taip? Ką galima daryti?

  2. Liutauras

    va va, man irgi jeigu tik siuntinys bent kiek stambesnis, tai be 300-400 litų pabaigos nematysi 🙂

    būtinai surašysiu, tik reikia skaičiukus visus susirinkti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *